maandag 4 april 2011

Day -2

Hallo

alles gepakt en gezakt; 23 kg en 7 kg handbaggage; nooit zoveel meegenomen; wist niet dat een achterband 7 kg woog !!!Ze zullen raar opkijken als ze een complete tent in mijn handbaggage vinden !!

nog even iedereen dada zeggen en dann geht es loss !

zal het maar liever op voorhand zeggen; ik heb dan toch geen netbook meegenomen; hetgeen zal betekenen dat ik op toetsenborden zonder letters zal moeten leren typen; de verbindingen langzaam zullen zijn en er dus niet altijd de mogelijkheid zal zijn om foto's te uploaden !

Als jullie toch nog geinteresseerd moesten zijn en niet teveel buikpijn krijgen van mijn schrijffouten ( die uiteraard allemaal te wijten zijn aan de toetsenborden !), zijn jullie bij deze uitgenodigd om mijn reis van Kaapstad naar dat andere Apenland, Belgiƫ, te volgen via deze blog !

Veel plezier ermee

Dirk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.