zondag 8 mei 2011

Zambia

De grensovergang van Namibia naar  Zambia komt helemaal overeen het oversteken van de met de Zambezi ..
alleen moet je eerst in een oude caravan kruipen  ... en daar the county tax betalen, daarna  moet je een verzekering afsluiten voor de moto in een al even guur kantoortje waarvan je gehoopt had dat het nooit bestaan had ... daarna  is er ook nog een carbondioxide tax .... en vooral niet vergeten the road safety tax ...alhoewel ... dit kruiphok bleek gesloten en dus moest ik dat plotseling niet betalen !!!!  Want .... ja eigenlijk ben je toch in transit naar Malawi .... ah ja maar ja natuurlijk dat ik daar zelf niet op gekomen was !!!!!

Ongelofelijk tafereel dat ik bijna gemist had .... had ik die brug gewoon overgestoken... en dat  was ook bijna gebeurd!!!!  Ik had nu niet echt verwacht dat die vervallen caravan De grenspost was !!!!


Op naar Livingstone dus ..... idd die van die dokter ....  I pressume !

.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.